راهنمای خریدفناوریمعرفیموبایلموبایلموبایلویژه

معرفی 3 گوشی موبایل شیائومی ارزان قیمت؛ مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی

در سال‌های اخیر کار تاکسی‌های اینترنتی رونق بسیار داشته‌است. به‌نحوی که در چند اپلیکیشن موجود برای درخواست سرویس تاکسی اینترنتی مانند اسنپ و تپسی، شاهد تعداد بسیاری سرویس دهنده به‌عنوان تاکسی اینترنتی هستیم.

با توجه به‌اینکه افراد برای ثبت درخواست یک تاکسی اینترنتی در اپلیکیشن‌های موجود نیاز به یک گوشی نسبتا با کیفیت دارند که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست خود را ثبت کنند، رانندگانی که به‌عنوان سرویس دهنده نیز فعالیت می‌کنند؛ نیاز به یک گوشی با کیفیت و ارزان قیمت دارند تا بتوانند در اسرع وقت درخواست شما را دیده و اقدام به سرویس‌دهی کنند.

رانندگان تاکسی اینترنتی با توجه به سرویسی که ارائه می‌دهند نیاز به یک گوشی موبایل با کیفیت دارند. به‌این ترتیب ما در فروشگاه اینترنتی هدیش قصد داریم 3 گوشی موبایل شیائومی مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی مانند اسنپ و تپسی را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه‌تری برای خرید یک گوشی موبایل مقرون به‌صرفه و با کیفیت بالا داشته باشید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی

اولین گوشی موبایل شیائومی که به شما معرفی خواهیم کرد، Redmi Note 9T 5G است. این گوشی را می‌توان با توجه به قیمتی که دارد، ارزان‌ قیمت‌ترین گوشی موبایل 5G حال حاضر بازار دانست.

گوشی Redmi Note 9T 5G، ابعادی در اندازه 9.1 × 77.3 × 161.2  میلی‌متر و وزن 199 گرمی دارد. طراحی نسبتا ساده‌ای دارد و قاب پشتی و فریم دور آن از جنس پلاستیک است که در برابر پاشش آب مقاومت نسبتا خوبی دارد.

این گوشی با 2 رنگ مشکی و بنفش به بازار عرضه شده که هر دو رنگ آن بسیار جذاب هستند. در واقع، رنگ مشکی در نظر گرفته شده برای Redmi Note 9T 5G یک رنگ خاکستری تیره است که با نام مشکی به بازار عرضه می‌شود.

پردازنده جدید و 7 نانومتری مدیاتک با نام MT6853 Dimensity 800U 5G به‌همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 برای این گوشی در نظر گفته شده که با توجه به معماری خوبی که دارد در پردازش برنامه‌ها و به‌خصوص اپلیکیشن‌های مربوط به تاکسی‌های اینترنتی می‌تواند به خوبی عمل کند.

4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و در کنار آن 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه Micro SDXC می‌تواند خیال شما را از بابت در اختیار داشتن فضای کافی برای ذخیره اطلاعات و همچنین کمک به اجرای چندین برنامه بدون کند شدن سرعت اجرای آن‌ها؛ راحت کند.

سیستم عامل آندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 12 نیز بخش نرم‌افزاری به‌روز این گوشی مقرون به‌صرفه را تشکیل می‌دهند. به‌این ترتیب شما قادر خواهید بود که برنامه‌ها را با آخرین به‌روز رسانی منتشر شده برای آن‌ها به‌راحتی بر روی گوشی خود نصب و از آن‌ها استفاده کنید.

صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با محافظت Gorilla Glass 5 و حداکثر روشنایی 450 نیتی زیر نور مستقیم آفتاب، یک نمایشگر با کیفیت در این بازه قیمتی به شما ارائه می‌کند.

دوربین 3 گانه در پنل پشتی با لنزهای اصلی واید 48 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی؛ به‌شما کمک می‌کنند تا با پرداخت هزینه‌ای پایین یک گوشی مجهز به دوربین‌های با کیفیت را در اختیار داشته باشید.

و اما به یکی از مهمترین ویژگی‌های مهم برای خرید یک گوشی موبایل مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی یعنی باتری با دوام در نظر گرفته شده برای آن می‌باشد. گوشی Redmi Note 9T 5G، این ویژگی بسیار مهم را با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم‌پلیمری در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همچنین می‌بایست به قابلیت شارژ 33 واتی این گوشی نیز اشاره کرد که این امکان را به‌شما می‌دهد تا در حدود یک ساعت و 15 دقیقه باتری گوشی خود رو به‌طور کامل شارژ کنید.

حسگر اثر انگشت روی فریم دور گوشی که بر روی دکمه پاور آن تعبیه شده در کنار تکنولوژی 5G برای اتصال به اینترنت پر سرعت‌تر در آینده‌ای نزدیک و همچنین بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال سریع به لوازم جانبی که ممکن است برای گوشی خود تهیه کرده باشید؛ تکمیل کننده ویژگی‌های کاربردی این گوشی 5G مقرون‌به صرفه هستند.

شما کاربران عزیز می‌توانید برای تهیه این گوشی موبایل با کیفیت که کارآیی بالایی نیز برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی دارد، از طریق سایت فروشگاه اینترنتی هدیش با قیمتی در حدود 4,200,000 تومان در بازار این روزهای موبایل، اقدام به خرید نمایید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9T

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی

دومین گوشی موبایل مناسب برای رانندگان اینترنتی که قصد معرفی آن را داریم، Redmi 9T است. در طراحی فریم دور و پشت این گوشی از پلاستیک با کیفیت با قابلیت مقاومت در برابر پاشش آب استفاده شده‌است.

با ابعاد 9.6 × 77.3 × 162.3  میلی‌متری و وزن 198 گرمی؛ می‌توان گفت با یک گوشی نسبتا خوش‌دست روبه‌رو هستیم.

رنگ‌های در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Redmi 9T نیز بسیار جذاب هستند و این گوشی با 4 رنگ نارنجی، آبی، سبز و خاکستری تیره عرضه می‌شود.

یک پردازنده SnapDragon 662 با معماری 11 نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 610 برای Redmi 9T در نظر گرفته شده که 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه Micro SDXC؛ می‌تواند تکمیل کننده ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی باشد.

در بخش نرم‌افزاری با توجه به‌اینکه گوشی Redmi 9T در اوایل سال 2021 به بازار عرضه شده، از آندروید 10 در کنار MIUI 12 بهره می‌برد. اما در عین‌حال، نگرانی از بابت نصب اپلیکیشن‌های به‌روز نخواهید داشت.

گوشی Redmi 9T، از صفحه نمایش 6.53 اینچی با پنل IPS LCD بهره می‌برد. محافظت Gorilla Glass 3 و روشنایی 400 نیتی نیز برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند کیفیت راضی کننده‌ای از این نمایشگر را به‌شما ارائه دهد.

در پنل پشتی شاهد یک دوربین 4گانه هستیم. یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید، یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، تشکیل دهنده دوربین‌های با کیفیت پشت گوشی Redmi 9T هستند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز کیفیت نسبتا مناسبی را در این بازه قیمت به شما ارائه می‌دهد.

حال، به جذاب‌ترین بخش این گوشی یعنی باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی میان‌رده و مقرون به‌صرفه Redmi 9T می‌پردازیم. با وجود چنین ظرفیت بالایی و قابلیت شارژ سریع 18 واتی؛ به‌واقع می‌توان گفت‌که این گوشی مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی است. به‌این دلیل که با وجود استفاده‌ای که رانندگان در طول روز از این گوشی خواهند داشت، باتری در نظر گرفته شده می‌تواند تا یک روز و نیم پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.

حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور آن ادغام شده و بر روی فریم دور گوشی قرار گرفته در کنار بلوتوث نسخه 5.0 می‌تواند دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی با کیفیت باشد. در کنار تمامی ویژگی‌های ذکر شده می‌توان به قیمت مناسب و حدودا 4,500,000 تومانی گوشی Redmi 9T اشاره کرد که ارزش خرید بالای این گوشی را نشان می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی Poco M3 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی Poco M3 Pro 5G
گوشی موبایل شیائومی Poco M3 Pro 5G مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی

آخرین گوشی موبایل ارزان‌قمیت و مناسب برای رانندگان تاکسی‌ اینترنتی که به شما معرفی خواهیم کرد، Poco M3 Pro 5G است. Poco M3 Pro 5G ابعادی 8.9 × 75.3 × 161.8  میلی‌متری با وزن 190 گرمی دارد. در پشتی و فریم دور گوشی از جنس پلاستیک است و طراحی جالب پنل پشتی به‌همراه لوگوی پوکو؛ زیبایی کم‌نظیری به‌آن بخشیده است.

گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G با 3 رنگ مشکی، آبی و زرد به بازار عرضه شده‌است.

در بخش سخت‌افزاری Poco M3 Pro 5G، از یک پردازنده مدیاتک 7 نانومتری با نام MT6833 Dimensity 700 5G و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می‌برد. رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه Micro SDXC نیاز شما را برای در اختیار داشتن حافظه کافی و پردازش چند برنامه به‌صورت همزمان برآورده خواهد کرد.

در بخش نرم‌افزاری نیز آندروید 11 به‌همراه MIUI 12 برای گوشی Poco M3 Pro 5G در نظر گرفته شده که به‌این ترتیب امکان نصب به‌روزترین برنامه‌ها از جمله برنامه‌های مربوط به تاکسی‌های اینترنتی با آخرین به‌روز رسانی را خواهید داشت.

صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل IPS LCD، محافظت Gorilla Glass 3، حداکثر روشنایی 500 نیتی و نرخ به‌روز رسانی 90 هرتزی کم‌نظیر در این بازه قیمتی؛ یک نمایشگر با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین اصلی 3گانه با لنزهای واید 48 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سیستم تصویربرداری بسیار با کیفیت را در این محدوده قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند.

در حیطه شغلی تاکسی اینترنتی با توجه به‌اینکه رانندگان می‌بایست از گوشی موبایل خود به‌عنوان یک وسیله کلیدی در این‌کار استفاده کنند، نیاز به یک گوشی موبایل مجهز به باتری با دوام بالا دارند. گوشی موبایل Poco M3 Pro 5G با بهره گیری از یک باتری لیتیوم‌پلیمری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که قابلیت شارژ 18 واتی برای شارژ سریع‌تر باتری را نیز دارد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی باشد.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی Poco M3 Pro 5G، می‌توان به بهره‌گیری این گوشی از به‌روزترین نسل اینترنت همراه یعنی فناوری 5G اشاره کرد که با توجه به قیمت حدودا 4,800,000 تومانی که در بازار این روزهای موبایل ایران دارد؛ می‌تواند جزو انتخاب‌های برتر کاربران از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی باشد.

جمع‌بندی

با توجه به گوشی‌های معرفی شده و مشخصاتی که از آن‌ها ذکر شد، اگر به‌دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی مقرون به‌صرفه و با کارآیی بالا هستید؛ هر سه موردی که در بالا به ‌آن‌ها اشاره شد می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خرید باشند.

به‌این دلیل که در کنار قیمت مناسبی که دارند، تمام ویژگی‌های مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی را نیز دارا می‌باشند.

حال شما کاربران عزیز و به‌خصوص رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانید با توجه مطالبی که در بالا ذکر شد به سایت فروشگاه اینترنتی هدیش با آدرس (ehadish.com) مراجعه کنید و گوشی شیائومی مورد نظر خود را با خیالی آسوده خریداری نمایید.

گوشی‌های موبایل شیائومی ارزان قیمت برای رانندگان تاکسی اینترنتی
گوشی‌های موبایل شیائومی ارزان قیمت برای رانندگان تاکسی اینترنتی

امید افتتاح

امید افتتاح فوق لیسانس شبکه های کامپیوتری - علاقمند به تکنولوژی، تجهیزات شبکه، موبایل، طراحی وب سایت، نویسندگی تخصصی و تولید محتوا در سایت های تکنولوژی، ورزش، بازی های رایانه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا