جستجو در سایت

Geneinno S2، اسکوتر برقی قابل استفاده در آب


کمپانی Geneinno به تازگی محصول جدید خود با نام S2 را معرفی کرده که دومین نسل از اسکوترهای زیر آب Geneinno و یکی از سبک ترین و قابل حمل ترین اسکوترهای موجود در بازار است. یکی از دلایل جذابیت این اسکوتر وزن پایین آن است که فقط 2.67 کیلوگرم بوده و به راحتی در کوله پشتی یا چمدان جا می شود. در واقع می توانید S2 را همیشه همراه داشته باشید، چون ظرفیت باتری دستگاه 97 وات ساعت است و قدرت بالایی دارد.

S2 فقط از سه قسمت اصلی ساخته شده و یک باتری قدرتمند در مرکز و دو دسته در هر دو سمت آن قرار دارد و دو موتور قوی هم در انتهای هر دسته کار گذاشته شده است. دستگاه از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود

بخش مرکزی اسکوتر دارای یک مانت برای نصب دوربین های GoPro است که برای ضبط ماجراجویی های شما در زیر آب ایده آل می باشد. اگر دوربین GoPro ندارید، می توانید یک چراغ را به اسکوتر متصل کرده و اعماق آب را روشن کنید.

موتورهای Geneinno S2 پوشش ضد زنگ دارند و تا بیش از هزار ساعت در شرایط مختلف مثل نمک و آب دوام می آورند. روش آب بندی و طراحی خنک کننده آب، عملکرد بالای اسکوتر را تضمین می کند. علاوه بر این، می توان تا عمق 30 متری آب از دستگاه استفاده کرد، بنابراین امکان ضبط ماجراجویی های هیجان انگیز برای شما وجود دارد.

ادعا کرده که S2 قدرت شناوری مثبتی دارد که به جلوگیری از گم شدن آن در اقیانوس کمک می کند. همچنین، دستگاه قابلیت تحمل 10 کیلوگرم وزن را دارد و نیروی آن توسط موتورهای 350 وات تأمین می شود. اسکوتر از دو سرعت پشتیبانی می کند و می توان سرعت مورد نظر را با ضربه زدن روی دستگاه یا به وسیله اپلیکیشن انتخاب کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد که در حالت استاندارد با سرعت 3.21 کیلومتر بر ساعت، یا در حالت حداکثر قدرت با سرعت 4.34 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید.

باتری 97 وات ساعت اسکوتر تا 45 دقیقه کار می کند و با استفاده از شارژر مغناطیسی می توان در عرض 1.5 ساعت آن را شارژ کرد. علاوه بر این، میزان مصرف باتری، سرعت، عمق، فاصله و دوام باتری را می توان از طریق اپلیکیشن چک کرد. پس از پایان غواصی هم می توانید این اطلاعات را به اشتراک بگذارید.