جستجو در سایت

معرفی ست هدفون و ماوس گیمینگ HyperX


معرفی ست هدفون و ماوس گیمینگ HyperX

محصولات HyperX از شهرت بالایی در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ برخوردارند و کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار گیمرها قرار می دهند. ست محصولات وایرلس این کمپانی هیچ وقت کاربران را نا امید نمی کند.

هدست HyperX Cloud Fight S صدای فراگیر بی نظیری دارد. شما می توانید تعادل چت و صدا را از خود هدفون و بدون نیاز به قطع کردن بازی کنترل کنید. همچنین، کاپ های چرخشی به کاربر اجازه می دهد تا در زمان استراحت، هدفون را به راحتی دور گردن خود قرار دهد. نرمی زیاد کاپ های چرمی و فوم های داخلی، هدفون را به یک وسیله راحت و لوکس تبدیل می کند که کار با آن بسیار ساده است. حتی طی ماراتن های نفسگیر و طولانی بازی هم می توانید از این هدفون سبک و نرم استفاده کنید. وزن هدفون به گونه ای است که به خوبی روی پد شارژ قرار گرفته و ثابت می ماند.

به علاوه، این ست یک ماوس گیمینگ به نام HyperX Pulsefire Dart هم دارد که از طراحی ارگونومیکی برخوردار بوده و گریپ های جانبی آن از جنس چرم است. ماوس به خوبی در دست جای گرفته، استحکام بالایی دارد و به راحتی روی سطح میز حرکت می کند. نکته جالب درباره ماوس این است که می توانید نورهای RGB آن را با استفاده از نرم افزار NGENUITY تنظیم کنید.

دوام باتری هدست و ماوس بسیار بیشتر از دسته های کنترل PS4 بوده و قابلیت شارژ وایرلس از طریق پایه شارژ را دارد. علاوه بر این هنگامی که مشغول بازی هستید، می توانید هر نوع دستگاه Qi را هم شارژ کنید.