جستجو در سایت

بررسی Logitech G305، ماوس گیمینگ وایرلس


بررسی Logitech G305، ماوس گیمینگ وایرلس

شاید Logitech G305 در نگاه اول یک ماوس معمولی به نظر برسد، با این وجود ویژگی های قابل توجهی دارد که از جمله آنها می توان از تکنولوژی وایرلس و بسیار خوب Lightspeed که منحصر به کمپانی Logitech است، دوام بسیار بالای باتری و سنسور Hero با دقت 12000 DPI نام برد.

G305 یک ماوس گیمینگ وایرلس است که پاسخگویی آن با توجه به بهینه سازی های Logitech Lightspeed به اندازه های ماوس های سیمی می باشد. همچنین، ماوس می تواند با استفاده از یک باتری AA تا حداکثر 250 ساعت کار کند.

G305 مدل پیشرفته تر G203 Lightsync است که بهترین ماوس گیمینگ با قیمت مناسب به شمار می رفت. اکنون با همان قیمت می توانید یک ماوس جدیدتر با یک دکمه اضافی، DPI بالاتر و قابلیت وایرلس خریداری کنید. اتصال بی سیم از طریق یک دانگل 2.4 گیگاهرتز که آن را به پورت USB کامپیوتر وصل می کنید، ایجاد می شود. تکنولوژی Logitech Lightspeed مجموعه ای از بهینه سازی هاست که سنسور، سیستم عامل، مدار و طراحی آنتن را برای کاهش تأخیر به 1 میلی ثانیه ارتقاء می دهد. این نکته به معنای پاسخگویی بسیار خوب ماوس است.

در زمینه ماندگاری باتری باید گفت که G305 با استفاده از یک باتری می تواند تا حداکثر 250 ساعت کار کند. و در صورتی که این دوام کافی نباشد، می توانید حالت "Endurance" را فعال کنید و مدت زمان بیشتری با ماوس کار کنید. این حالت بهترین عملکرد را ارائه نمی دهد، اما گزینه مفیدی برای افزایش دوام باتری خواهد بود. علاوه بر این، Logitech G305 دارای 15 دکمه قابل برنامه ریزی و یک دکمه چرخشی هم هست.