جستجو در سایت

معرفی مینی کیبورد گیمینگ ‏HyperX x Ducky One 2‏


Kingston Technology‏ و ‏DuckyChannel International‏ در همکاری با هم، کیبورد جدیدی با نام ‏HyperX ‎x Ducky One 2 Mini‏ تولید کرده اند. این کیبورد مکانیکی برای استفاده در زمینه گیمینگ طراحی شده و فرم ‏فاکتور آن در مقایسه با کیبوردهای معمولی %60 کوچکتر است.‏

HyperX x Ducky One 2 Mini دارای کلیدهای مکانیکی خطی قرمز رنگ HyperX می باشد که برای ارائه عملکرد عالی و طول عمر 80 میلیون کلیک طراحی شده اند. بک لایت RGB برای دکمه های کیبورد در نظر گرفته شده و کلیدها از نوع دو شات Ducky PBT هستند.

این صفحه کلید تازه از Ducky Macro 2.0 پشتیبانی می کند. غیر از کلیدهای دارای نور پس زمینه RGB، نوارهای قرمز رنگ در اطراف کیبورد دیده می شود و چند دکمه هم به رنگ قرمز هستند. این طراحی زیبا، HyperX x Ducky One 2 Mini را به یک گزینه عالی برای گیمینگ تبدیل می کند.

پایه های کیبورد در سه زاویه مختلف قابل تنظیم هستند تا شیب مناسب را در اختیار کاربران مختلف قرار دهند. در آخر باید گفت که کیبورد به یک کابل قابل جدا شدن USB-C مجهز است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این محصول در تعداد 3700 یونیت تولید و در سراسر دنیا روانه بازار شده است.

معرفی مینی کیبورد گیمینگ ‏HyperX x Ducky One 2‏