جستجو در سایت

ایرباد Surface، پاسخ مایکروسافت به ایرپاد Apple


ایرباد Surface، پاسخ مایکروسافت به ایرپاد Apple

مایکروسافت سال گذشته یک هدفون Surface با قابلیت از بین بردن نویز را روانه بازار کرد. ولی امسال این شرکت ایربادهای Surface خود را با ظاهری عجیب معرفی کرده است. مایکروسافت در رویداد Surface که اخیراً در نیویورک برگزار شده، اعلام کرد که ایرباد Surface به شما اجازه می دهد تا بدون لمس کردن گوشی های اندرویدی به پلی لیست Spotify دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، امکان ترجمه سریع به شصت زبان مختلف را با این ایرباد در اختیار خواهید داشت. با استفاده از ویژگی لمسی نیز می توان ولوم صدا را کم یا زیاد کرد و یا موزیک مورد نظر را برای پخش از ایرباد انتخاب نمود.

این ایرباد ظاهری عجیب دارد و تا حدودی شبیه به ایرپادهای Apple است. قسمت بیرونی این ایرباد وایرلس از یک سطح دایره ای تشکیل شده که در زمان قرار گرفتن در گوش شبیه گوشواره یا دکمه به نظر می رسد. این وسیله با اپلیکیشن های Microsoft Office هماهنگی کامل دارد و به دستیار صوتی Cortana هم مجهز است و کاربران می توانند با گفتن عبارت Hey Cortana صحبت های خود را به نرم افزارهای Word یا PowerPoint منتقل کنند.

برخلاف Airpod اپل که فقط در یک سایز تولید می شود، مایکروسافت این هدفون را در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تولید می کند تا افراد با اندازه گوش های مختلف بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در مورد دوام باتری باید گفت که ایرباد Surface با یک بار شارژ تا 8 ساعت قابل استفاده است و کیس شارژ با پورت USB-C، سه شارژ اضافی را ارائه می دهد. همچنین، این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده و در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارد. طبق گفته مایکروسافت، هر ایرباد به درایورهای سفارشی مجهز است که بطور دقیق برای ارائه تجربه صوتی بی نظیر تنظیم شده اند. به علاوه، دو میکروفون به کار رفته در گوشی ها، تشخیص صدای استثنایی و کیفیت تماس را برای کاربر به ارمغان می آورد.

ایرباد مایکروسافت مدل Surface از قیمت بالایی برخوردار بوده ولی گزینه ای ایده آل برای برقراری تماس می باشد. Microsoft تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول به بازار مشخص نکرده، اما به نظر می رسد که Surface Earbud در اواخر سال میلادی جاری وارد بازار خواهد شد.