جستجو در سایت

سیستم ‏EasyMesh COVR-1102‎‏ توسط ‏D-Link‏ معرفی شد


سیستم ‏EasyMesh COVR-1102‎‏ توسط ‏D-Link‏ معرفی شد

کمپانی ‏D-Link‏ در ژانویه سال 2020 میلادی، سیستم جدید ‏COVR-1102 AC1200‎‏ را با باند دوگانه معرفی کرد. ‏COVR-1102‎‏ یکی از اولین سیستم های ‏EasyMesh‏ دنیاست که دارای گواهی ‏Wi-Fi‏ می باشد. تکنولوژی شبکه ‏مش با استاندارد صنعتی، انعطاف پذیری دستگاه ها و کاربرد راحت را فراهم می کند. کاربران می توانند به سادگی ‏واحدهای اضافی را برای پوشش بیشتر به سیستم اضافه کنند. علاوه بر این، قابلیت های سازماندنی و بهینه سازی ‏اتوماتیک شبکه، عملکرد سیستم را به حداکثر می رساند.‏

COVR-1102 برای پشتیبانی از دستگاه های متنوع که وظایف سنگینی مثل پخش HD همزمان را به عهده دارند، به اندازه کافی سریع است. همچنین، این سیستم قابلیت سازگاری با انواع فضاهای کوچک و بزرگ را داشته و تا حداکثر 325 متر مربع را با Wi-Fi عالی و گزینه استفاده از اتصال بک هاول با سیم Ethernet پوشش می دهد. به این ترتیب انعطاف مورد نیاز برای گسترش سیستم را در اختیار خواهید داشت.

راه اندازی COVR-1102 با اپلیکیشن D-Link Wi-Fi ساده است و Wi-Fi CERTIFIED EasyMesh همگام سازی خودکار تنظیمات شبکه را امکانپذیر می کند. علاوه بر این، COVR-1102 از ویژگی WPA3 که جدیدترین استاندارد رمزگذاری وایرلس برای کاربران شخصی است، پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این سیستم نوین باید به شبکه یکپارچه lOne، هدایت lSmart، رومینگ lSmart و سازگاری با دستیار lVoice اشاره کرد.