اخبارفناوریموبایلموبایلنقد و بررسیویژه

نگاهی به خانواده پرچمدار Samsung Galaxy S22

کمپانی سامسونگ در اولین روزهای ماه فوریه سال جاری (2022 میلادی)، از گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی خانواده S22 رونمایی کرد که ترکیبی از قدرت و خلاقیت هستند و شامل سه مدل مختلف با نام های Galaxy S22 Ultra، Galaxy S22 و Galaxy S22+ می شوند. طبق ادعای سامسونگ، محصولات سری S22 مقاوم ترین گوشی های این شرکت هستند و همینطور برای اولین بار است که این کمپانی از محافظ Corning Gorilla Glass Victus+ روی صفحه نمایش و قاب پشت محصولات خود استفاده کرده تا نگرانی درباره افتادن و آسیب رسیدن به آنها را از بین ببرد.

S22 Ultra ترکیب فوق العاده ای از فناوری دوربین و کارآیی قلم S است و حرفه ای ترین مدل این سری محسوب می شود. صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با روشنایی بالا، دوربین اصلی بهینه سازی شده و جدیدترین تراشه Qualcomm یا سامسونگ مهم ترین ویژگی های این محصول را تشکیل می دهند.

دو مدل دیگر که پسوند اولترا را ندارند، مشتریان بیشتری را هدف قرار داده اند و در دو اندازه متفاوت و کوچکتر از مدل اولترا طراحی شده اند. البته این دو دستگاه هم دوربین های پویایی دارند و قابلیت پردازش تصویر هوشمند و پیشرفته را در اختیار شما می گذارند تا بتوانید هر لحظه زندگی خود را به یک شاهکار هنری تبدیل کنید. ما در فروشگاه هدیش در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری از این سه محصول آورده ایم تا خرید گوشی سامسونگ مورد علاقه خود را با آگاهی کافی انجام دهید.

گوشی موبایل سامسونگ S22 Ultra

اطلاعاتی که سامسونگ منتشر کرده نشان می دهد که این محصول جدید پرچمدار برای کاربران حرفه ای طراحی شده و قلم S به دلیل تأخیر کمتر در مقایسه با مدل های قبل، کارآیی و سرعت شما را بیشتر می کند. در واقع، این مدل بیشتر از سری Galaxy، به سری Note سامسونگ شبیه است. ظاهر گوشی مینیمال و جذاب بوده و بدنه مقاوم آن از ترکیب شیشه و نوار آلومینیومی ساخته شده است. این مدل را می توانید در رنگ های خیره کننده سفید، مشکی، سبز و قرمز بورگاندی تهیه کنید.

صفحه نمایش 6.8 اینچی گوشی وضوح بسیار بالایی دارد و رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 3088×1440 را ارائه می دهد. همچنین، روشنایی نمایشگر هم به 1750 نیت می رسد که نسبت به استاندارد 1250 نیت، خیلی بالاست. ویژگی Vision Booster هم سطح روشنایی صفحه نمایش را در طول روز و با توجه به نور محیط تنظیم می کند.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ S22 Ultra
طراحی گوشی موبایل سامسونگ S22 Ultra

بزرگترین پیشرفت S22 Ultra به دوربین های آن مربوط می شود. سامسونگ سنسور بزرگ تری را برای این مدل در نظر گرفته تا دوربین عملکرد بسیار خوبی در نور کم داشته باشد. به علاوه، حالت پرتره با هوش مصنوعی تقویت شده است. کیفیت دوربین اصلی 108 مگاپیکسل بوده و سنسورهای آن به شکل جداگانه روی قاب پشت قرار گرفته اند. این دوربین از فناوری پیکسل های تطبیق پذیر پشتیبانی می کند، یعنی 9 پیکسل را به 1 پیکسل تبدیل می کند تا بهترین تصاویر را در نور شب ثبت کند. پردازش مولتی فریم سریع تر، زوم ده برابر، ضبط ویدئوهای بدون لرزش 8K و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی بقیه مشخصات چشمگیر این مدل را تشکیل می دهند. بدون شک دوربین های S22 Ultra جزو پیشرفته ترین دوربین ها در بین گوشی های هوشمند هستند.

این محصول یکی از اولین گوشی هایی است که به پردازنده نسل اول Snapdragon 8 مجهز شده که یک تراشه 4 نانومتری است که بهره وری و عملکرد شگفت انگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. البته سامسونگ تراشه 4 نانومتری Exynos 2200 خود را در بازارهای بین المللی عرضه خواهد کرد. نیروی مورد نیاز دستگاه هم با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت تأمین می شود که از قابلیت شارژ سریع 45 وات و شارژ وایرلس 15 وات پشتیبانی می کند. پس می توانید در عرض 20 دقیقه، باتری را تا 50 درصد شارژ کنید. خرید گوشی موبایل سامسونگ S22 Ultra برای کاربران حرفه ای یک فکر عالی خواهد بود.

باتری و قلم گوشی موبایل سامسونگ S22 Ultra
باتری و قلم گوشی موبایل سامسونگ S22 Ultra

گوشی های سامسونگ Galaxy S22 و Galaxy S22+

هر دوی این گوشی ها طراحی زیبا و جسورانه ای دارند و قطعاً توجه گروه های مختلف کاربران را به خود جلب خواهند کرد. در این دو مدل، پنل دوربین به شکل یک مستطیل عمودی بوده و با بدنه ترکیب شده است. سامسونگ برای ایجاد ظاهر ظریف تر، هر دو گوشی را با صفحه نمایش مسطح و بدنه شیشه ای تولید کرده و نوار فلزی را دور آنها قرار داده است. در واقع، این شرکت برای اولین بار از آلومینیوم Armor استفاده کرده که مانند زره عمل می کند و باعث می شود بتوانید گوشی را با خیال راحت در دست بگیرید و نگران صدمه دیدن آن نباشید. هر دوی این مدل ها در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و رزگلد به خریداران عرضه می شود.

تماشای فیلم و سریال های محبوبتان در نمایشگرهای درخشان این دو مدل از همیشه دلنشین تر خواهد بود. هر دو دستگاه به صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X مجهز هستند که برای بهترین تجربه گیمینگ و تماشای محتوا طراحی شده اند. فرقی نمی کند که انتخاب شما نمایشگر 6.4 اینچی S22 و یا نمایشگر 6.6 اینچی S22+ باشد، به هر حال هر دو گوشی سامسونگ از فناوری هوشمند Vision Booster بهره می برند که وضعیت صفحه نمایش را با توجه به نور محیط تنظیم کرده و بطور خودکار کنتراست رنگی را بهینه سازی می کند تا از بهترین تجربه بصری لذت ببرید. علاوه بر این، ارتقای سخت افزار سطح روشنایی را در گوشی S22 به 1300 نیت، و در گوشی S22+ به 1750 نیت رسانده است.

طراحی گوشی های سامسونگ Galaxy S22 و Galaxy S22+
طراحی گوشی های سامسونگ Galaxy S22 و Galaxy S22+

هر دو گوشی سامسونگ S22 و S22+ با دوربین سه گانه قدرتمند با لنز اصلی 50 مگاپیکسل، لنز تله فتو 10 مگاپیکسل و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل ساخته شده اند که همه صحنه ها را با وضوح بسیار بالا ثبت خواهند کرد. ویژگی تازه Auto Framing هم برای ضبط ویدئو طراحی شده، در این حالت دوربین تا حداکثر 10 نفر را شناسایی و ردیابی کرده و فوکوس دوربین را بصورت خودکار تنظیم می کند تا همه افراد به وضوح دیده شوند. بد نیست بدانید که هر دو مدل به فناوری VDIS مجهز شده اند که لرزش ها را در هنگام فیلمبرداری کاهش می دهد. علاوه بر این، ویژگی های تازه دوربین های سری S22 در زمینه عکاسی در شب، یعنی سنسور بزرگتر و فناوری پیکسل های تطبیق پذیر، نور بیشتری را وارد تصاویری که در تاریکی شب می گیرید، می کند و جزئیات دقیق با رنگ های واقعی را به تصویر می کشد.

از آنجایی که سامسونگ سعی کرده در محصولات جدید خود توجه ویژه ای به هوش مصنوعی داشته باشد، این دو مدل را به آخرین فناوری Al خود مجهز کرده تا ثبت تصاویر در سطح بالاتری انجام شود. بنابراین گرفتن عکس‌های پرتره حرفه‌ای با حداکثر وضوح برای شما به یک عادت سرگرم کننده و خوشایند تبدیل می شود. حالت پرتره این دوربین ها، حتی می‌تواند مو را هم از پس زمینه جدا کند.

گوشی‌های Galaxy S22 و Galaxy S22+ به صورتی طراحی شده‌اند تا بتوانند همه نیازهای شما را برای سرگرمی در خانه یا شلوغ ترین روزهای کاری برطرف کنند. سامسونگ برای اولین بار از پردازنده 4 نانومتری در گوشی های Galaxy خود استفاده کرده تا عملکردی بی نظیر را به کاربران خود هدیه دهد. جالب این است که دستگاه تشخیص می‌دهد که شما در حال کار با کدام اپلیکیشن هستید و بیشترین قدرت را به آن اختصاص می دهد. بنابراین وب گردی، پخش محتوا و کار با برنامه های مختلف هیچ وقت لذت بخش تر از این نبوده است.

از طرف دیگر، S22 یک باتری پر قدرت با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت دارد که تا یک روز کامل کار می کند و قابلیت شارژ سریع 25 وات را دارد. S22+ هم ازیک باتری 4500 میلی آمپر ساعت برخوردار است که با یک بار شارژ حتی بیشتر از یک روز کار می کند. این مدل امکان شارژ سریع 45 وات را به شما ارائه می دهد تا بتوانید در زمان کوتاهی گوشی را شارژ کنید.

باتری گوشی های سامسونگ Galaxy S22 و Galaxy S22+
باتری گوشی های سامسونگ Galaxy S22 و Galaxy S22+

قیمت و تاریخ عرضه محصولات سری S22 سامسونگ

تاریخ عرضه این محصولات با هم فرق دارد، ولی پیش فروش آنها از تاریخ 20 بهمن امسال شروع شده است. سامسونگ قصد دارد مدل S22 Ultra را زودتر از دو مدل دیگر وارد بازار کند و احتمالاً فروش آن از تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) شروع می شود. طبق اطلاعات منتشر شده، S22 و S22+ هم از تاریخ 11 مارس (20 اسفند) وارد بازار خواهند شد، پس زمان زیادی تا دسترسی به خانواده پرچمدار S22 باقی نمانده است.

ما در تیم هدیش سعی کردیم که در این مطلب شما را با سه گوشی جدید سامسونگ آشنا کنیم. اما اگر به گوشی های موبایل بقیه برندها مثل شیائومی، اپل، نوکیا، هوآوی و غیره علاقه دارید هم می توانید مدل های مختلف این گوشی ها را در سایت فروشگاه اینترنتی هدیش ببینید و برای خرید بهترین گوشی موبایل با قیمت مناسب اقدام کنید.

امید افتتاح

امید افتتاح فوق لیسانس شبکه های کامپیوتری - علاقمند به تکنولوژی، تجهیزات شبکه، موبایل، طراحی وب سایت، نویسندگی تخصصی و تولید محتوا در سایت های تکنولوژی، ورزش، بازی های رایانه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا