جستجو در سایت

پرچمدار دوربین های GoPro معرفی شد


بالاخره از دوربین پرچمدار GoPro با نام Hero 8 Black رونمایی شد. این دوربین شاید در نگاه اول شبیه به مدل های قبلی به نظر برسد، اما تغییراتی در طراحی و ویژگی های آن داده شده که می تواند شما را به آپدیت کردن دوربین اکشن قدیمی، ترغیب کند.

پرچمدار دوربین های GoPro معرفی شد (1)

مهمترین مسئله در مورد این مدل جدید، ارائه GoPro Mods است که مجموعه ای از لوازم جانبی بوده و عملکرد دوربین را بطور چشمگیری افزایش می دهد. علاوه بر این، تنظیمات تازه رابط کاربری به این معناست که Hero 8 Black انعطاف پذیرترین و توانمندترین مدل دوربین های GoPro تا به امروز می باشد. به این ترتیب می توانید پریست های خود را به تنظیمات ویدئو اضافه کرده و میانبرهای سفارشی ایجاد کنید. همچنین، ویژگی SuperPhoto HDR نیز برای بهبود کیفیت عکس ها به تنظیمات اضافه شده است.

Hero 8 Black سه تفاوت اساسی با مدل های پیش از خود دارد: مانت داخلی، لرزشگیر تصویر HyperSmooth قویتر، و کیفیت صدای بهتر در صحنه های پر جنب و جوش. البته لوازم جانبی Mods هم سر و صدای زیادی کرده اند؛ اما به احتمال زیاد این قابلیت ها تا سال 2020 در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. این لوازم جانبی اجازه نصب میکروفون شات گان، نور LED و نمایشگر را برای بیشتر کردن امکانات دوربین به شما عرضه می کند. در صورت به کار بردن این لوازم، نیازی به مانت یا کیس اضافی برای نصب کردن Hero 8 Black بر روی سه پایه یا وسایل دیگر ندارید. مزیت دیگر این لوازم این است که می توانید باتری را تعویض کرده و آن را از طریق پورت USB-C شارژ کنید. یا اینکه مموری کارت را در آورده و آن را عوض کنید.

پرچمدار دوربین های GoPro معرفی شد (2)

Hero 8 Black با یک باتری جدید کار می کند که علت اصلی پشتیبانی از HyperSmooth در همه فریم ریت هاست. این باتری به همان شکل و اندازه باتری های AABAT-001 بوده که در دوربین های GoPro استفاده می شود. با یک بار شارژ این باتری می توانید بر اساس کیفیت فیلمبرداری به مدت 45 تا 90 دقیقه با دوربین کار کنید.