جستجو در سایت

فناوری شارژ 120 واتی Vivo


فناوری شارژ 120 واتی بی نظیر Vivo

کمپانی چینی Vivo اخیراً فناوری Super FlashCharge 120 وات خود را معرفی کرد و به این ترتیب یک گزینه جدید به عرصه رقابت شارژ سریع وارد شد. هنوز جزئیاتی در مورد نحوه کارکرد این تکنولوژی اعلام نشده، اما طبق ادعای کمپانی Vivo این فناوری قادر به شارژ کامل یک گوشی همراه با باتری 4000 میلی آمپر ساعت در عرض 13 دقیقه خواهد بود.

بنابراین، شارژ 120 وات به سریعترین راه حل موجود در بازار گوشی های هوشمند تبدیل خواهد شد. یکی از مدیران این شرکت ویدئویی را در سایت Weibo منتشر کرده که نشان می دهد شارژ یک گوشی همراه در عرض شانزده ثانیه از 10 به 14 درصد می رسد. بهترین تلاش Vivo تا به امروز قابلیت شارژ 44 وات بود که در تلفن گیمینگ iQOO ارائه شد و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت را در مدت زمان 45 دقیقه بطور کامل شارژ می کرد.

در ماه مارس 2019 بود که شیائومی سیستم شارژ 100 وات خود را معرفی کرد که یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت را در عرض 17 دقیقه شارژ می کند؛ اما این فناوری هنوز در یک گوشی تجاری به کار گرفته نشده است. بنابراین، سریعترین تکنولوژی شارژ موجود در بازار گوشی های هوشمند به گوشی Oppo Find X مربوط می شود که با قابلیت Super VOOC می تواند یک باتری 3400 میلی آمپر ساعت را در عرض 35 دقیقه بطور کامل شارژ کند. باید منتظر ماند و دید که Vivo چه زمانی این تکنولوژی نوین را در محصولات خود به کار گرفته و آن را به بازار عرضه خواهد کرد.