جستجو در سایت

آشنایی با صفحه نمایش آبشاری کمپانی Oppo


آشنایی با صفحه نمایش آبشاری کمپانی Oppo

مدتی است که کمپانی های مختلف تولید کننده گوشی های همراه به دنبال ارائه صفحه نمایش های قابل تا شدن و یا موبایل های تاشو هستند. اکنون، شرکت Oppo نمونه ای از گوشی همراه را با صفحه نمایش جدید آبشاری و نسبت ابعاد بیشتر معرفی کرده است. این نمایشگر تقریباً با زاویه 90 درجه در اطراف لبه های گوشی ادامه پیدا می کند.

در حالی که سامسونگ در زمینه به کارگیری صفحه نمایش های منحنی در گوشی های پرچمدار خود پیشتاز است، به نظر می رسد که Oppo قصد دارد با این تکنولوژی جدید بازار گوشی های هوشمند را متحول کند. این گوشی نسبت به نمونه های قبلی این شرکت بلندتر بوده و می تواند نسبت ابعادی معادل 21:9 داشته باشد. نمایشگر این مدل تقریباً صد در صد قسمت جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. با توجه به عکس های منتشر شده، گوشی فاقد دوربین جلو بوده و احتمال دارد که Oppo در این مدل از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کند. کاربرد دوربین زیر نمایشگر احتمالاً باعث می شود که این دستگاه در برابر آب و گرد و خاک هم مقاوم باشد. علاوه بر این، اسپیکر و دکمه های پاور یا ولوم هم در این قسمت مشاهده نمی شود.

Oppo هنوز نامی برای این مدل انتخاب نکرده و اطلاعات زیادی درباره سخت افزار این موبایل یا عکس هایی از قسمت پشت آن ارائه نداده است. بنابراین تاریخ عرضه و قیمت گوشی هایی با صفحه نمایش آبشاری هم فعلاً مشخص نخواهد بود.