راهنمای خریدمعرفیموبایلموبایلویژه

معرفی بهترین گوشی‌های موبایل ارزان قیمت در سال 2021

در سال‌های اخیر بسیاری از کمپانی ها به تولید انواع گوشی‌های هوشمند با کاربردهای مختلف پرداخته‌اند. سامسونگ و شیائومی دو غول بزرگ این صنعت هستند که در چند سال گذشته همیشه با ارائه گوشی‌های با کیفیت سعی بر راضی نگه داشتن تمامی طرفداران خود داشته‌اند. شاید برای شما و اطرافیانتان نیز پیش آمده باشد که بخواهید یک گوشی همه کاره و مقرون به صرفه تهیه کنید اما با وجود گوناگونی گوشی‌های موجود در بازار نتوانسته‌اید تصمیم نهایی خود را برای خرید بگیرید. در عین این سوال مهم ممکن است ذهن شما درگیر کرده باشد که کدام گوشی موبایل ارزان قیمت ارزش خرید را دارد ؟

همان‌طور که در ابتدای این مطلب اشاره شد دو کمپانی قدرتمند شیائومی و سامسونگ با ارائه بهترین گوشی‌های موبایل هوشمند و در عین‌حال مقرون به‌صرفه در محدوده‌های قیمتی مختلف گزینه‌های بسیار مناسبی را پیش روی شما گذاشته‌اند. اما در بین گوشی‌های موبایل ارزان قیمت تولید شده توسط این دو شرکت ما در تیم هدیش قصد داریم 2 مدل از بهترین‌های آن‌ها را در سال 2021 به‌شما معرفی کنیم.

اگر قصد خرید یک گوشی موبایل ارزان قیمت و با کارایی بالا را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

گوشی موبایل ارزان قیمت سامسونگ Galaxy A12

اولین گوشی موبایل که می‌خواهیم به‌شما معرفی کنیم، سامسونگ Galaxy A12 است. این گوشی در سال 2020 به بازار عرضه شده اما هم‌چنان یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به‌صرفه در سال 2021 است. ابعاد 164 × 75.8 × 8.9  میلی‌متری و وزن 205 گرمی دارد. قاب جلویی آن از جنس شیشه است و فریم دور و قاب پشتی با جنس پلاستیک دارد.

در بخش سخت‌افزاری گوشی گلکسی A12 شاهد به‌کار گیری پردازنده مدیاتک MT6765 Helio P35 هستیم که معماری 12 نانومتری دارد. در کنار این پردازنده یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 نیز تعبیه شده است که عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

Galaxy A12 در نسخه های مختلفی با رم‌های 2، 3، 4 و 6  گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 32، 64، 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که با این وجود دست شما در هنگام خرید مطابق نیاز و هزینه‌ای که می‌توانید برای خرید یک گوشی بپردازید باز خواهد بود. در عین‌حال این گوشی از حافظه Micro SDXC نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید حافظه داخلی گوشی موبایل خود را در صورت نیاز ارتقا دهید.

گوشی موبایل ارزان قیمت سامسونگ Galaxy A12
معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت سامسونگ Galaxy A12

در بخش نرم‌افزاری نیز این گوشی به اندروید 10 مجهز و رابط کاربری One UI 2.5 مجهز است که به‌محض اولین استفاده از گوشی، سامسونگ به‌شما پیشنهاد آپدیت نرم‌افزار آن‌را به اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 خواهد داد.

گوشی A12 به یک صفحه نمایش PLS IPS با اندازه 6.5 اینچ مجهز شده که کیفیت HD ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش در این بازه قیمت کیفیت خوبی دارد و می‌تواند راضی کننده باشد.

در پشت گوشی شاهد دوربین 4 گانه با لنزهای واید 48 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. دوربین‌های پشت قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و 30 فریم در ثانیه را دارند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز به‌صورت حفره‌ای در بالا و وسط صفحه نمایش تعبیه شده که قابلیت فیلمبرداری 1080p و با فریم 30 در ثانیه را ارائه می‌دهد.

یک حسگر اثر انگشت با دقت بالا در کنار گوشی قرار گرفته است. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی موبایل Galaxy A12 نیز با قابلیت شارژ سریع 15 واتی می‌تواند تا یک رو پاسخگوی نیازهای شما باشد.

همچنین شما عزیزان می‌توانید برای خرید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 با نسخه‌های مختلف و در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان به سایت فروشگاه اینترنتی هدیش مراجعه کنید.

گوشی موبایل ارزان قیمت شیائومی Redmi Note 9T 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G یکی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازه 5 تا 6 میلیون تومان است که در اوایل سال 2021 به بازار عرضه شده است. این گوشی ابعاد 161.2 × 77.3 × 9.1  میلی‌متری و وزن 199 گرمی دارد. قاب جلویی آن نیز از جنس شیشه با کیفیت است و فریم دور و قاب پشتی با جنس پلاستیک دارد. همچنین در مقابل پاشش آب مقاومت مناسبی دارد.

صفحه نمایش 6.53 اینچی Note 9T 5G پنل IPS LCD دارد و کیفیت FHD Plus را ارائه می‌دهد.همچنین نکته قابل توجه در مورد این گوشی بهره‌گیری نمایشگر آن از استاندارد محافظتی Corning Gorilla Glass 5 است که باعث می‌شود ارزش خرید بالایی پیدا کند.

سخت‌افزار گوشی Redmi Note 9T 5G نیز شامل یک پردازنده مدیاتک Dimensity 800U 5G و یک پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 است. همچنین این گوشی در 3 نسخه 64/4، 128/4 و 128/6 گیگابایتی عرضه می‌شود. در عین‌حال یک درگاه کارت حافظه جانبی مجزا برای افزایش حافظه داخلی در صورت نیاز برای Redmi Note 9T 5G در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل ارزان قیمت شیائومی Redmi Note 9T 5G

دوربین 3 گانه پشت گوشی Note 9T 5G شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، یکی لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و 30 فریم در ثانیه به‌همراه کیفیت 1080p با فریم ریت‌های 30 و 60 در ثانیه برای دوربین‌های پشت این گوشی در نظر گرفته شده است.

یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی واید در بالا و سمت چپ صفحه نمایش این گوشی به‌صورت حفره‌ای قرار گرفته است و قابلیت فیلمبرداری 1080p و 30 فریم در ثانیه را دارد.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفت شده برای گوشی Redmi Note 9T 5G نیز قابلیت شارژ سریع 18 واتی را دارد که می‌تواند در مدت زمان 30 دقیقه 30 درصد شارژ شود. با وجود چنین باتری قدرتمندی می‌توانید یک روز کامل را از گوشی موبایل خود استفاده کنید.

همچنین یک حسگر اثر انگشت با دقت و سرعت بالا روی فریم دور گوشی تعبیه شده که باعث می‌شود گوشی موبایل شما امنیت بالایی را داشته‌باشد.

شما می‌توانید برای خرید گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G ب نسخه‌های مختلف به سایت هدیش (www.ehadish.com) مراجعه کنید.

کلام آخر

هر دو گوشی موبایل معرفی شده در این مطلب جزو بهترین‌های سال 2021 در بین گوشی‌های موبایل ارزان قیمت هستند. در این بازه قیمتی گوشی‌های دیگری از برندهای معتبر دیگر نیز وجود دارند که شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی هدیش از قیمت و موجودی به‌روز آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

بهترین گوشی‌های موبایل ارزان قیمت در سال 2021
بهترین گوشی‌های موبایل ارزان قیمت در سال 2021

همچنین شما همشهریان شیرازی عزیز می‌توانید با مراجعه به فروشگاه حضوری هدیش موبایل به بهترین قیمت گوشی موبایل در شیراز دسترسی داشته‌باشید و خریدی لذت بخش را با ما در تیم هدیش تجربه کنید.

در عین‌حال اگر شما عزیزان تجربه در خرید و یا کار با گوشی‌های معرفی شده در این مطلب دارید می‌توانید نظرات ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران مجله اینترنتی هدیش به اشتراک بگذارید.

امید افتتاح

امید افتتاح فوق لیسانس شبکه های کامپیوتری - علاقمند به تکنولوژی، تجهیزات شبکه، موبایل، طراحی وب سایت، نویسندگی تخصصی و تولید محتوا در سایت های تکنولوژی، ورزش، بازی های رایانه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا